Marketing obecnie nie opiera się na technologii, ale na ludziach. Społeczna odpowiedzialność biznesu nie jest już tylko bezczynnym marzeniem klientów, ale ciężkim oczekiwaniem spoczywającym na firmach. Bycie dobrą i moralną firmą jest najpewniejszą drogą do szczęśliwszych pracowników, szczęśliwszych klientów i zdrowszego salda bankowego. Pamiętajmy, że tyczy się to nie tylko wielkich korporacji, ale również mniejszych firm i placówek medycznych. Jeśli interesuje Cię dane zagadnienie, koniecznie sprawdź Marketing usług medycznych.
Wszyscy staramy się być lepsi. Chcemy więcej zarabiać, być bardziej filantropijni i być wzorowym obywatelem w naszych społecznościach. Jednak gdy otrzymuje się władzę, wielu szybko odkłada cele społeczne i skupia się na celach osobistych. Nagle organizacje charytatywne mogą poczekać, te, które pomogły ci się tam dostać, zostają zapomniane, a lśniące nowe Ferrari dla ciebie wydaje się najbardziej odpowiednie.
W rzeczywistości wszyscy jesteśmy pracownikami i jesteśmy przed kimś odpowiedzialni. Nawet przedsiębiorcy potrzebują inwestorów, dostawców i klientów. Jako ludzie polegamy na sobie nawzajem, aby przetrwać. Kiedy więc jesteśmy świadkami skandali korporacyjnych, strajków pracowniczych i akcji protestacyjnych, możemy wczuć się w sytuację. Wszyscy byliśmy już w takiej sytuacji lub wiemy, że może to nastąpić w przyszłości.
Stale jesteśmy wystawiani na filmy i postacie o superbohaterach. W głębi duszy myślę, że wszyscy marzymy o byciu Batmanem czy Supermanem. Prowadzi nas do utrzymywania ludzi u władzy lub dużych korporacji na wyjątkowo wysokich standardach etycznych. W związku z tym, jako młody człowiek, zawsze szokuje fakt, że szef lub firma nie lubią swoich pracowników. Jeśli więc prowadzimy firmę, warto zwrócić uwagę na społeczną odpowiedzialność biznesu, dbać o swoich ludzi i podkreślać to na każdym kroku, aby nasi klienci mogli nam zaufać.
Dodaj komentarz