Społeczna odpowiedzialność biznesu
Marketing obecnie nie opiera się na technologii, ale na ludziach. Społeczna odpowiedzialność biznesu nie jest już tylko bezczynnym marzeniem klientów, ale ciężkim oczekiwaniem spoczywającym na firmach. Bycie dobrą i moralną firmą jest najpewniejszą drogą do szczęśliwszych pracowników, szczęśliwszych klientów i zdrowszego salda bankowego. Pamiętajmy, że tyczy się to nie tylko wielkich korporacji, ale również mniejszych firm i placówek medycznych. Jeśli interesuje Cię dane zagadnienie, koniecznie sprawdź Marketing usług medycznych.
Wszyscy staramy się być lepsi. Chcemy więcej zarabiać, być bardziej filantropijni i być wzorowym obywatelem w naszych społecznościach. Jednak gdy otrzymuje się władzę, wielu szybko odkłada cele społeczne i skupia się na celach osobistych. Nagle organizacje charytatywne mogą poczekać, te, które pomogły ci się tam dostać, zostają zapomniane, a lśniące nowe Ferrari dla ciebie wydaje się najbardziej odpowiednie.
W rzeczywistości wszyscy jesteśmy pracownikami i jesteśmy przed kimś odpowiedzialni. Nawet przedsiębiorcy potrzebują inwestorów, dostawców i klientów. Jako ludzie polegamy na sobie nawzajem, aby przetrwać. Kiedy więc jesteśmy świadkami skandali korporacyjnych, strajków pracowniczych i akcji protestacyjnych, możemy wczuć się w sytuację. Wszyscy byliśmy już w takiej sytuacji lub wiemy, że może to nastąpić w przyszłości.
Stale jesteśmy wystawiani na filmy i postacie o superbohaterach. W głębi duszy myślę, że wszyscy marzymy o byciu Batmanem czy Supermanem. Prowadzi nas do utrzymywania ludzi u władzy lub dużych korporacji na wyjątkowo wysokich standardach etycznych. W związku z tym, jako młody człowiek, zawsze szokuje fakt, że szef lub firma nie lubią swoich pracowników. Jeśli więc prowadzimy firmę, warto zwrócić uwagę na społeczną odpowiedzialność biznesu, dbać o swoich ludzi i podkreślać to na każdym kroku, aby nasi klienci mogli nam zaufać.